Лендінг для Gagarinn Food Hub
Сайт у конструкторі з власним дизайном для збору лідів.
Gagarinn Food HubЗавдання:
Найбільший ресторанно-готельний комплекс Одеси Gagarinn замовив створення лендінгу із пропозицією провести Новий Рік в їхньому затишному ресторані Food Hub. Терміни замовника були обмежені. Ми створили сайт на Тільді за 3 дні!
Клієнтам було потрібно запропонувати на вибір кілька пакетів броні з обмеженням часу.

Рішення:
Сайт потрібно було зібрати в найкоротші терміни, але при цьому він має бути у стилістиці святкування та вигідно відрізнятиметься на тлі конкурентів. Для реалізації ми вибрали платформу Tilda. Також фірмовими кольорами Food Hub є чорний, білий, сірий та інші кольори з панелі «лофт». Для створення цього лендінгу нам довелося відійти від традиційних кольорів, щоби передати атмосферу свята.

Адаптивність:
Сайт адаптований під усі пристрої. Смартфони, планшети та робочий стіл, в горизонтальній та вертикальній орієнтації. Сайт коректно відображається в усіх браузерах та на всіх типах пристроїв.

Реалізація:
Лендінг був реалізований на Tilda. Ми прив'язали до сайту сервіс збирання лідів та зручну багатофункціональну адмінку, щоб після закінчення часу редактори могли оновлювати актуальні дати, інформацію та пропозиції. Хочеться повторитись, що ми створили сайт на Тільді за 3 дні!

Информация по проекту
- Тип: Лендінг на Tilda
- Галузь: Рестарації, Розваги
- Команда: 1 особа
- Строки: 3 дні