Ребрендинг сайту USUPSO для продажу франшизи
USUPSO — мережа магазинів японських товарів по всьому світі. Бренд активно розвивається на ринку України, магазини відкриті у більшості крупних міст. Задля масшабування бізнесу компанії був потрібен сайт з інформацією про їхню франшизу.
USUPSOМета
Ребрендинг сайту з пропозицією та повною інформацією про франшизу для українського підрозділу світової компанії USUPSO.

Рішення
Після обговорення деталей з клієнтом, заповнення брифів і розуміння «хочу» замовника, було прийнято рішення зробити максимально простий, інформативний та зрозумілий сайт, який допоможе зацікавленій людині отримати вичерпну інформацію про компанію, дізнатись всі плюси від роботи, і зробити правильний вибір на користь відкриття франшизи.

Інформація
Ми створили інформативні анімовані блоки, які максимально розкривають якості USUPSO, і розповідають, який функціонал отримають користувачі при роботі з компанією.

Франчайзі пакет
У компанії USUPSO є франчайзі пакет, який дає користувачеві максимальні можливості від співпраці. Замовник вирішив реалізувати його анімованими блоками.

Анкета
Зручна анкета для користувача, яка дозволяє менеджеру швидко зрозуміти людину і дати йому зворотну відповідь.

Информация по проекту
- Тип: сайт «під ключ»
- Галузь: Продукти, Торгівля
- Команда: 4 людини
- Оплата: фіксована вартість
- Технології: 11ty.js | Gulp